Pozitif İletişim Eğitimi

Pozitif İletişim Eğitimi

Etkili İletişim ve Pozitif İletişim Eğitim Programı

Amacı:

İletişim, etkin bir organizasyon ve sağlıklı çalışma ortamı için geliştirilmesi gereken bir beceridir. Yüz ifademizle, oturuşumuzla, bakışımızla, kıyafetimizle, el – kol hareketlerimizle çevremizdekilerle sürekli bir iletişim içindeyiz. İş dünyasında başarılı olmanın bir ayağı da iyi iletişim kurabilmekten geçiyor. Karşımızdaki kişi bizim aynamızdır. Eğer biz gülüyorsak o da güler, biz bağırıyorsak o da bağırır. Alacağımız karşılık, vereceğimiz tepkiye bağlıdır.

Pozitif İletişim eğitimimizin amacı, çalışanların birbirleri ile olan iletişimini kuvvetlendirmek, iletişime açık çalışanlarla şirketin verimliliğini arttırmak, çalışan motivasyonunu ve bağlılığını maksimum seviyeye çıkarmaktır.

Eğitim İçeriği:

  • İletişim Nedir? – Etkili İletişim
  • İletişimin Önemi
  • Söylemek Değil; Ne İstediğini Anlatabilmek
  • Pozitif İletişim – Negatif İletişim
  • İçsel İletişim
  • Etki – Tepki
  • Geleceğe İmza
  • Kalibrasyon
  • Ayna Olmak
  • Empati
  • Albert Mehrabian ve Felis Ne Diyor?
  • Uyum – Sözlü / Sözsüz İletişim
  • Etkili Ricalar (Sandviç Metodu)
  • İletişimde Beden Dilinin Önemi
  • Küpte Ne Olduğunu Bilmek
  • Benjamin Franklin Diyor ki?
  • Kişilik Tipleri
  • Kişilik Renkleri
  • Beden – Ruh İlişkisi
  • İletişimde İknanın Önemi (Dinleyeni İkna – Anlatanı İkna)
  • Dilin Ne Söylüyor – Bedenin Ne Söylüyor – Ruhun Ne Söylüyor
  • Güzel Bakan Güzel Görür, Güzel Gören Hayattan Lezzet Alır

Eğitime Katılım Formu

Detaylı bilgi almak için hemen arayabilir ya da formu doldurabilirsiniz.

Menü