Kilo Vermek

Kilo Vermek

kilo verme, kilo vermek, hızlı kilo verme, zayıflama yöntemleri, en hızlı kilo verme, ramazanda kilo vermek, kilo vermek istiyorum, kilo verme yöntemler, kilo vermenin yolları, zayıflama hareketleri,

Kilo Vermek İstiyorum Ne Yapabilirim?

Günümüzde birçok insan kilo problemi yaşamaktadır. İstenilen kıyafetler giyilmemekte, varolan potansiyellerini göz önünde bulunmaktan çekindikleri için kullanamamakta, iletişim bozuklukları ve depresyon yaşamaktadırlar. Fiziksel olan bozuklukları ilerleyen zamanda ruhsal rahatsızlıklara da yol açmaktadır. Birçok insan da sürekli kilo alıp vermekten şikayetçi. Her pazartesi diyete başlayıp ertesi gün bırakanlar da ayrıca sıkıntı yaşamaktalar.

Diyet, dilimize İngilizce’den girmiş bir terimdir. Bizim dilimizde diyetin anlamı yapılan bir hataya karşılık olarak ödenen kefaret, cezadır. Beyin, diyete başlıyorum dendiğinde “Ben bir şey yapmadım ki neden diyet ödüyorum?” psikolojisine girmekte ve kişi ertesi gün diyeti bırakmaktadır.

Bizim amacımız kişilerin sağlıklı bir şekilde, hayatlarından en sevdiği şeyleri çıkarmadan, fazla kilolarından kurtulmalarını sağlamak ve kişiye özel (herkesin sevdiği yemek tarzına uygun) sürdürülebilir sağlıklı yaşamı hayatlarına dahil edebilmektir.

Yiyerek Kilo Vermek Mümkün Mü?

Kilo vermek konusu açıldığında,her türlü yolu araştırır deneriz. Uzmanlar artık beslenme programınıza bazı yiyecekleri kaldırmak yerine ekleyerek daha kolay kilo verilebileceği düşüncesini savunuyorlar. Tabii ki alınan kalori   miktarı da önemli, ama uygulayacağınız diyet listenizi sadece buharda pişmiş brokoli ve ızgara tavuk göğsü olarak tüketmeniz, başarısız olmanıza olanak sağlayan adımlardan biridir. Bazı yiyeceklerden veya yiyecek gruplarından uzak duranlar, genelde çok fazla aç kalarak sofraya oturduklarında daha çok yemek yemeye eğilimli olurlar. Bilmelisiniz ki  ne yememeniz gerektiğine değil, ne yiyebileceğinizi bildiğinizde kilo vermenizde ve sonradan tekrar almamız için size kolaylık sağlar.

Kilo Vermek İçin Ne Yapmalı?

Eğer şikayetçi olduğunuz kilolarınızdansağlıklı bir şekilde kurtulmak istiyorsanız düzenli saat aralığında, aa ve ara öğünlerinizi atlamadan, sınırlı miktarlarda yiyecekleri tüketerek, yemelisiniz. Sadece ana öğünleri değil, ara öğünleri de atlamamalısınız. Bu şekilde beslenerek metabolizmanızın ve sindirim sisteminizin hızlı çalışmasını sağlayacağı gibi, sizi yemenin verdiği hazdan alıkoymayacaktır. Ayrıca zinde kalarak kolaylıkla kilo vermenin tadına doyamayacaksınız.

Kitap Önerisi

Ben Sadece Kilo Verecektim” gibi kilo vermenizde size yol haritası görevini üstlenen  kitapları okuyarak yolunuzu kısaltabilirsiniz. Ayrıca Sağlıkla alakalı yazmış olduğum makalelerden de faydalanabilirsiniz.

 

Eğitime Katılım Formu

Detaylı bilgi almak için hemen arayabilir ya da formu doldurabilirsiniz.

Tüm Seanslarımız

Menü